2013年10月6日 星期日

學生心聲




一開始做gym以為好辛苦,點知同ricky溝通同上幾堂之後,都唔係想像中咁辛苦,多得師ricky既用心指道,我增磅既目標亦有顯著起息,佢好好玩,如果其他兄弟想增磅大隻,我一定會介紹俾佢,絕對唔會呃波鐘!!!


  • Hi Ricky, thank you so much from the bottom of my heart!!!一直明白改善腰脊問題係需要時間同針對性既拉伸運動,雖然只係上左幾堂,但我發現問題已經有所舒緩,咁快既進度係我當初始料未及既,另外由淺到深、強到弱訓練,你都有根據我既體質配合,令我呢戈運動天資平庸既人都handle到^_^同埋你好會搞上堂氣氛,我向來係戈唔鐘意郁、怕悶既人,都覺得上你堂十分愉快,冇諗過自己運動都可以咁開心:)
  • Ricky is very professional in the training class and would explain the ideas in training in easily understandable and humorous way. He's attentive to your concerns too. Nice training with Ricky!



    跟 Ricky 上左幾堂健身堂,佢用心指導我正確健身姿勢,糾正我之前錯誤方法,今我進步好多,亦令我對健身有更深了解,有別於一般大場健身教練,只顧跑數,唔會用心去教導學生

    •  

       


    Ricky係—個好關心學生既教練,會好留意學生既身體狀況;再配合適當既訓練;佢有好豐富運動及營養既知識,同時間佢亦都係好好既朋友;願意去聆聽你既需要及心事,所以Ricky感謝你對我既鼓勵及幫助。



    Ricky,多謝你的專業指導,由於我過往的種種原因,令致脊柱及腰部彎的幅度不少,但是你都不斷鼓勵及提供不同的鍛煉來幫助我的症狀,希望有你的專業帶領下令自己的身體有著最大的改善!



    我找Ricky治療寒背問題,肩膊僵硬情況有了改善,而及後更發現身體手腳因缺乏肌肉鍛鍊而出現不同痛症,而Ricky因應各痛症嚴重程度替我針對治療,病情逐漸改善中。



  • 本人有肩頸疼痛,腰好易攰,腳又好緊,經過Ricky專業治療及肌肉訓練,現在各方面都好好多。Thank you so much !



  • 謝謝Ricky, 他會在訓練前問我哪個位置較不適, 然後替我做針對性的訓練. 肩胛位痛少了很多, 手的肌肉也比從前結實.



    經過肌肉訓練和治療,手痛的問題好多了。之前的手疼痛厲害,手更沒力提東西,經數次處理後,已有明顯改善!



    以前做GYM做左幾年都無乜效果 感謝Ricky sir仔細糾正了錯誤的做GYM姿勢,肌肉量短時間內明顯增加了



    要了解自己個身體構造,先有助你去鍛鍊自己身體。Ricky佢就會令你明白依個道理。唔會死操爛操。努力


    you are very profeesional instructor ...



  • 搵左RICKY SIR幫我增肌之後,每一次都幫我操到最盡,而且問佢健身上既問題都解答得到幫到我,雖然只係岩岩開始左兩個月未有甘大成效,但係覺得RICKY SIR會出盡力用唔同姿勢幫我操,希望自己大隻到啦!


  • Ricky 加油! You are one of the best!


  •  

     
     
     

    沒有留言:

    張貼留言